Catching & Falling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Catching & Falling

Rolspel over tieners die helemaal niet zo "gewoon" zijn als ze lijken.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

De vijver

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Elena
Admin
Elena

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 16-10-10

De vijver    - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptydi jul 26, 2011 7:04 am

Lichamelijkcontact leek bij hem totaal geen probleem te zijn. Toen hij weer "wakker" geworden was, keek ze hem met een klein glimlachje aan. . 'Misschien lief? Haha, dank je wel voor het compliment. Ken je de meesten in dit huis?' Over die vraag moest ze even nadenken. 'Nee en dat is juist het probleem. Iedereen is hier zo afstandelijk of doen toch geen moeite om andere te leren kennen.' Elena was niet degene die met iedereen vriendjes moest en wou zijn, maar alleen was ook maar alleen. 'Compliment hé? Ik krijg zelf de kriebels dat ik daadwerkelijk die woorden tegen jou heb uitgesproken,' plaagde ze Dyvon lacherig.
Hij leek zich niet gemakkelijk te voelen toen ze haar neus weer dichter bracht. Zelf had ze niet bepaald de controle over waat er precies aan de hand was. Echter deed ze maar wat om zijn aandacht te houden. Ze lachte hardop bij de kuch. 'Wil je?' Enkel knikte ze en nam één trekje om hem daarna terug te geven. Zorgvuldig inhaleerde ze en blies de rook langzaam uit, maar dan dit niet richting Dyvon. 'Ken jij er dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://catchingandfalling.actieforum.com
Dyvon

Dyvon

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 30-10-10
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptydi jul 26, 2011 7:08 pm

Elena gaf antwoord terug op zijn bedanking voor het compliment. 'Compliment hé? Ik krijg zelf de kriebels dat ik daadwerkelijk die woorden tegen jou heb uitgesproken,' had ze gezegd en het leek erop dat ze hem wilde plagen. Ergens was ze ook best lief als ze lachte, maar hier wilde hij zich eigenlijk niet in toe geven. Hij moest er niet aan denken om met iemand close te worden.
Elena nam maar een trekje van zijn sigaret; daarna kreeg hij hem weer terug. De sigaret is bijna op en Dyvon neemt nog een hijs. 'Ken jij er dan?' vroeg Elena aan hem.
Tsja, of hij een paar mensen kenden? Eigenlijk niet echt.. Tenminste, niet dat hij zich kan herinneren.. Alleen dat hij een kamer deelde met ene Nikki. 'Nee, niet echt kennen. Ik weet alleen dat ik een kamer deel met ene Nikki,' en hierbij haalde hij zijn schouders op. Eventjes snoof Dyvon weer sarcastisch. 'Eigenlijk zijn wij de enigen die een beetje contact zoeken.. Tenminste, eerst wou ik het niet. Maar alleen zijn is ook maar zo.. Saai.'
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptydi jul 26, 2011 8:51 pm

Elena keek hem aan en realiseerde zich dat hij wel onder de categorie van jongens viel die ze wel zag zitten. Hoewel relaties niets voor haar waren en ze nog nooit een vaste relatie van langer dan een week had gehad. 'Volgens mij ben ik Niki tegengekomen op de trap. Hij ziet er best iemand uit waarmee je plezier kan hebben. Nee, ik ken niet echt mensen, nee... Sarah, daar deel ik mijn kamer mee.' Het minuutje stilte gebruikte ze voor na te denken. 'We zijn de enigste die met elkaar contact zoeken. Tot nu toe probeerde niemand het bij mij. Ik ben niet tof genoeg en met dat laatste heb je gelijk. Alleen is ook maar saai.'
Haar been begon te slapen waardoor ze besloot dat het tijd was om van hem af te gaan. Op haar zij legde ze zich neest naast hem, ondersteunde haar ene hand, met armbandjes en festivalbandjes die kostbaar waren voor haar, het hoofd. 'Wil je soms hier heel de dag nog blijven liggen? Of moet ik oprotten?'
Jade

Jade

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-07-11

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptydo jul 28, 2011 9:53 pm

Jade was erg nieuwsgierig geweest naar wat er buiten allemaal was en had snel een rondje gelopen, maar kwam toen dus uiteindelijk bij de vijver aan. Op het moment dat ze er aankwam, zag ze een roodharig meisje, duidelijk geverft, en een japanse jongen liggen. Ze wou er eigenlijk geen aandacht aan besteden en zich weer omdraaien, want ze had geen zin in klef gedoe aan te kijken (ze kon duidelijk zien dat hun geïnteresseerd in elkaar waren), maar Jade kon haar mond niet houden en nadat ze weer een paar stappen naar voren had gedaan, zei zei, "Stoor ik jullie, verliefd koppeltje?" Waarna ze op het oude bankje ging zitten en op de vijver uitkeek, die klein is en er hoge rietplanten uit staken. "Want dat is dan niet mijn bedoeling," kuchtte Jade, enigszins alsof het haar niet kon schelen, maar liet toen snel een glimlach op haar lippen glijden.
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptydi aug 02, 2011 10:46 am

Bij het geluid draaide Elena wat haar hoofd richting de stem van een meisje. Deze had roos haar, geheel wat piercings en zag er maar bleek uit. Echter moest ze meteen lachen bij haar opmerking. Dit stopte vrijwel meteen. Hij klonk sarcastisch en ongeïntresseerd. 'Blijkbaar weet jij meer dan ik doe.' Dat was de reactie op haar eerste stroom van woorden. 'We zijn geen koppel. En wie mag jij dan zijn? Barbie?'
Jade

Jade

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptydi aug 02, 2011 2:04 pm

Blijkbaar waren ze geen koppel, niet iets wat Jade gelijk kon geloven, maar ze deed het er maar mee. "Ben je op je teentjes getrapt, meid?," Glunderde Jade terwijl ze het meisje gewaagd aankeek, "Want nogmaals, het was niet mijn bedoeling om jullie te storen." Ook al kon Jade aan het roodharige meisje haar stem horen dat ze er klaar voor was, moest ze er enigszins een beetje om lachen -- dit allemaal was entertainment voor haar en aangezien ze nog verder niemand in het huis is tegengekomen, bleef ze zitten op het bankje. "Bedankt voor het compliment, maar ik denk dat Barbie nog heel wat van mij zou moeten leren," Waarna ze het meisje een knipoog gaf om te laten merken dat ze alles behalve bang voor haar was, "Jade Alesha Oakley, dat is mijn naam." Toen kuchtte het roze-harige meisje en zag de dichtgeklapte zakmes in haar korte laarsje glinsteren toen de zon eropscheen, waarna ze snel op een vrouwelijke manier ging zitten en het meisje geen blik meer waardig gunde en naar een paar bomen in de verte keek.
Dyvon

Dyvon

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptydi aug 02, 2011 6:53 pm

Toen Elena het erover had dat ze niet tof genoeg was om contact mee te zoeken; was Dyvon het er niet mee eens. 'Hoe bedoel je; je bent niet tof genoeg? Jij bent de tofste die ik tot nu toe heb ontmoet hoor.' Dit keer meent Dyvon het wel. In zijn hele verleden heeft hij nooit echt iemand ontmoet waar hij mee dacht om contact mee te blijven houden.
Op dat moment kwam er een ander meisje het gesprek verstoren. "Stoor ik jullie, verliefd koppeltje?" begon ze. Elena begon hier een antwoord op te geven en Dyvon bleef stil. Hij wilde zien hoe ze dit gingen oplossen. Het onbekende meisje begon haarzelf voor te stellen en Dyvon bekijkt haar van top tot teen.
Ergens vind hij het ook wel vervelend. Jade heeft het gesprek van Elena en hem verstoord. Tenminste, zo ziet hij het. Het gesprek ging net een beetje van start en nu is het abrupt gestopt. Hij grijpt naar zijn sigaretten en steekt er eentje op. Dan bied hij Elena aan. 'Wil je?' Hij nam een hijs van zijn sigaret. 'Je hoeft niet op te rotten. Je lijkt me aardig.' En hij gaf haar een knipoog.
Uit zijn ooghoeken kijkt hij naar het nieuwe meisje, Jade; maar hij heeft geen interesse in haar. Hij is alleen benieuwd wat ze allemaal aan het doen is.
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptydi aug 02, 2011 11:33 pm

Voor Elena waren haar botte opmerkingen puur een reactie op wat Jade tegen haar had gezegd. Echter leek ze haar kop niet te willen houden en ging maar door met opmerkingen te gooien alsof het snoep was op carnaval. 'En jij bent dus wel erg hard op je mondje gevallen, dan. Het was niet je bedoeling om te storen maar toch doe je het? Ik mag je wel ergens.' Enkel die grote mond was haar te veel, hoewel ze zelf zo nu en dan er ook wat van kon. 'Ik ben Elena.' De rest deed er niet toe.
Ze boog zich een beetje voorover voor een sigaret en nam glimlachend er eentje van Dyvon aan. Ze had gehoord wat hij daarnet nog tegen haar had gezegd. 'Altijd wel,' antwoordde ze op zijn vraag en stak haar sigaret aan. 'Maar toch ga ik zo oprotten; het wordt me hier wat te druk. We waren net in gesprek dus we zetten het straks wel weer voort. Kom me maar opzoeken.' Elena nam een stevige hijs van haar sigaret en keek hem aan.
Jade

Jade

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 12:31 am

"Nou, het is niet alsof dit plekje alleen van jullie is, dus ik snap het probleem niet," Jade kuchtte en keek weer op naar de paar bomen waar ze hiervoor ook naar gestaard had, totdat ze een zacht gemiauw onder bij haar benen hoorde en naar het lieve katje keek -- die al behendig op het bankje sprong en op haar schoot ging liggen. Eigenlijk wou Jade haar zin afmaken, maar liet het katje voor gaan, waardoor ze hun weer geen aandacht gaf. "Hee, lieve Hope, heb je lekker geslapen?" Jade aaide een paar keer over het lieve kopje van het grijze katje en glimlachtte hierbij, iets waarbij ze niet had na gedacht, omdat ze liever niemand haar echte glimlach wou zien. Toen ze daar na een paar seconde achterkwam, kuchte ze, nam ze het katje in haar armen - die nog zachtjes miauwde - en keek naar de genoemde Elena. "Doe geen moeite, je kan hier blijven zitten. Ik kan zien/ voelen wanneer ik niet gewenst ben, en hoe graag ik hier dan nog zou blijven zitten, ga ik toch maar weer eens pleite aangezien Hope ergens anders naartoe wil." Jade liep weg zonder nog naar hun te kijken of iets tegen hun te zeggen, ze was te druk bezig met Hope.

/Gone.
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 1:41 pm

Het was nooit de bedoeling geweest van Elena om haar weg te jagen. Om eerlijk te zijn wou ze zelf graag weg van de vijver omdat enkele muggen hun weg naar haar arm hadden gevonden. 'Je zegt het maar, betweter.' Met rollende ogen keek ze Dyvon aan om daarna nog een hijs te nemen. 'Daarom ken ik dus nog niet zo veel mensen.'
Dyvon

Dyvon

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 3:30 pm

De botte opmerkingen die de hele tijd gemaakt werden naar elkaar; daar bemoeide Dyvon zich niet mee. Hij liet zich de hele tijd stil. Kijkend hoe dit werd opgelost of juist niet. Een katje dat waarschijnlijk Hope heet, ging bij Jade zitten en toen ging ze zelf met het katje weg.
'Daarom ken ik dus nog niet zo veel mensen,' zei Elena. Ergens voelde Dyvon zich wel rot voor haar. Zijn hand ging weer uit naar haar gezicht en streelde even over haar wang. 'Het komt nog wel. Anders zien ze niet dat ze een lief meisje laten lopen,' zei Dyvon. Hij nam weer een hijs van zijn sigaret. Zijn ketting in vorm van een haaientand komt onder zijn shirt vandaan. 'Als je wilt gaan moet je dat doen,'
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 7:32 pm

Elena haar wang kriebelde bij zijn aanraking. Het was een beetje onverwachts en niet wat ze "gewoon" van hem was. Zijn woorden zorgde ervoor dat ze een beetje schrok. 'Het komt nog wel. Anders zien ze niet dat ze een lief meisje laten lopen.' Het was erg lief van hem, maar hem aankijken durfde ze niet. Eerder ging haar aandacht naar zijn ketting. Voorzichtig nam ze het tussen haar vingers en liet deze de vorm volgen. 'Nee, ik wil niet weg. Alleen was toch maar alleen?' Ze keek hem weer aan met een klein glimlachje. 'Dat van daarjuist is erg lief. Bedankt.'
Dyvon

Dyvon

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 9:54 pm

Dyvon merkt dat ze hem niet aankijkt als hij dit heeft gezegd. Is ze misschien verlegen geworden toen hij dat zei? Haar vingers pakten de ketting die onder het shirt vandaan komt en ze volgen de vorm. 'Nee, ik wil niet weg. Alleen was toch maar alleen?' zei ze. Als dit gesprek zo doorgaat dan kan hij misschien wel wat gevoelens krijgen voor haar.. Of ze worden alleen goede vrienden, dat kan ook.
Dyvon gaf een klein glimlachje aan Elena. 'Dat is waar. En het is gezelliger als je bij me blijft. Wil je nog wat doen? Het huis gaan verkennen? De hele tijd hier zitten is niks.' Dyvon had het namelijk ondertussen wel gehad om bij de vijver te gaan zitten/ liggen.
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 10:55 pm

Elena ging breder glimlachen toen ze zag dat hij even klein glimlachte. Tot nu toe voelde ze niet bepaald zich geweldig aangetrokken tot hem, maar wel een soort band. 'Dat is waar. En het is gezelliger als je bij me blijft. Wil je nog wat doen? Het huis gaan verkennen? De hele tijd hier zitten is niks,' stelde Dyvon voor waarop ze knikte. 'Klinkt goed voor mij. Of we kunnen ook de stad intrekken. Wat jij wilt.' Na een laatste trekje drukte ze haar sigaret uit tegen de grond en stond op. Daarbij stak ze haar hand naar hem uit. 'Ik deed dan ook enkel maar zo gemeen tegen Jade omdat we eindelijk aan een soort van serieus gesprek beland waren.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver    - Pagina 2 Empty

De vijver
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Catching & Falling :: Het rolspel :: De tuin-
Ga naar: