Catching & Falling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Catching & Falling

Rolspel over tieners die helemaal niet zo "gewoon" zijn als ze lijken.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Wanneer gaan we beginnen?

Ga naar beneden 
+5
Nikki
Axana
Sarah
Lynn
Elena
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Elena
Admin
Elena

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 16-10-10

Wanneer gaan we beginnen? Empty
BerichtOnderwerp: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyzo okt 24, 2010 12:58 pm

Niet zo lang tot dat ik het gezegd heb en ook niet zo lang tot je rol goedgekeurd is. Het is fijner om gelijktijdig te beginnen, dus ik stel dan ook voo dat iedereen begint in de hal!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://catchingandfalling.actieforum.com
Lynn

Lynn

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 25-10-10

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 12:01 pm

Oké dan. Very Happy
Sarah
Admin
Sarah

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 22-10-10

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 1:38 pm

Mee eens. Niet dat ik vele keus heb, haha.
Ik hoop wel dat het niet té lang meer duurt want ik heb er zin in!
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 5:45 pm

Sarah schreef:

Wat jongens erbij zou fijner zijn. n.n
Axana

Axana

Registratiedatum : 24-10-10

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 5:47 pm

Elena schreef:
Sarah schreef:

Wat jongens erbij zou fijner zijn. n.n
Ik sluit me aan!
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 5:50 pm

Daarom staan de meisjesrollen even vast.
Sarah
Admin
Sarah

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 5:58 pm

Ik heb wel een mannelijk personage in gedachten, maar ik ben bang dat ik niet heel actief ga zijn als school weer is begonnen (deze week heb ik vakantie), dus ik denk niet dat ik twee personages aankan. Maar ik maak hem wel gewoon aan zometeen. Hij gaat Nikki heten, even dat jullie weten dat ik dat ben ^^
Axana

Axana

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 5:59 pm

Ik zit met hetzelfde probleem als hierboven alleen heb ik schrik dat ik 1 van de 2 ga verwaarlozen, zou ik toch een mannelijk personage aanmaken?
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 6:00 pm

Ach, als je het te druk krijgt kom je hier gewoon minder op. Logisch! Maar ik denk dat ik ook wel een mannelijk personage ga doen. Laat ons eerst even afwachten wat er van nieuws in de zee bij komt.
Axana

Axana

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 6:03 pm

Elena schreef:
Ach, als je het te druk krijgt kom je hier gewoon minder op. Logisch! Maar ik denk dat ik ook wel een mannelijk personage ga doen. Laat ons eerst even afwachten wat er van nieuws in de zee bij komt.
Ik ga ook een mannelijk personage aanmaken want ze zijn in de minderheid -correctie er is er nog geen zeker-
Nikki

Nikki

Aantal berichten : 20

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 6:41 pm

Ik heb Nikki al wel aangemaakt, maar ik wacht eerst wel even of er andere aanmeldingen komen van mannelijke personages voor ik een beschrijving ga maken of actief met hem ga spelen. Let's see what's coming (or who).
Axana

Axana

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 6:41 pm

Nikki schreef:
Ik heb Nikki al wel aangemaakt, maar ik wacht eerst wel even of er andere aanmeldingen komen van mannelijke personages voor ik een beschrijving ga maken of actief met hem ga spelen. Let's see what's coming (or who).
Ik ga ook ff doen denk ik...
Nikki

Nikki

Aantal berichten : 20

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 7:08 pm

Axana schreef:
[Ik ga ook ff doen denk ik...
Scott is van jou? :]
Scott

Scott

Aantal berichten : 16

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 7:22 pm

Nikki schreef:
Axana schreef:
[Ik ga ook ff doen denk ik...
Scott is van jou? :]
Jep!
Lynn

Lynn

Aantal berichten : 22

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 7:51 pm

Haha, ik hou me eerst even bij één personage. Ook ik heb nu vakantie, maar ik weet zeker dat ik zovizo elke dag wel even kan kijken op de site (als de school weer is begonnen) Als iedereen dat nu gewoon even doet en dan kijkt of je ook moet reageren op iets dan is blijft alles wat actief.
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 9:06 pm

Nikki schreef:
Hahaha! Hij is leuk qua foto.

Kirsty

Kirsty

Aantal berichten : 61

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyma okt 25, 2010 11:43 pm

Haloa, Ik ben er ook xD

Ik dacht er ook aan een mannelijk personage aan te maken, maar heb altijd zo veel moeite met het in elkaar zetten van een verleden, innerlijk, hobby's enzo. Dus ik kijk het nog even aan. Misschien dat ik plotseling heeeeeel veeel inpiratie krijg en er dus toch een aanmaak Smile

Verder heb ik momenteel school en was mijn vakantie vorige week,
dus ik zal proberen elke dag ffies te kijken, maar ik kan helaas niks beloven.
Wel heb ik er super veel zin in, dus ik zal waarschijnlijk tijdens huiswerk door enz. toch wel kijken xD. (Nu al verslaafd ^^)
Sarah
Admin
Sarah

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptydi okt 26, 2010 8:31 am

Kirsty schreef:
Haloa, Ik ben er ook xD

Ik dacht er ook aan een mannelijk personage aan te maken, maar heb altijd zo veel moeite met het in elkaar zetten van een verleden, innerlijk, hobby's enzo. Dus ik kijk het nog even aan. Misschien dat ik plotseling heeeeeel veeel inpiratie krijg en er dus toch een aanmaak Smile

Wel heb ik er super veel zin in, dus ik zal waarschijnlijk tijdens huiswerk door enz. toch wel kijken xD. (Nu al verslaafd ^^)
Leuk, leuk, leuk!
Ach ja, het lastige van rollenspellen vind ik dat je meteen moet weten hoe iemand in elkaar zit voor je met hem of haar begint te spelen. Bij verhalen kan je dat nog een beetje uitzoeken tijdens het schrijven, hier niet. En bij mij kost dat meestal wel wat tijd, anders ga ik het forceren. Dus ook een tip voor jou: ga alleen iemand aanmaken als je al weet hoe hij (ongeveer) zal zijn qua verleden en innerlijk.

Okay, en dan een vraagje voor Elena: waar moet je kamers aanmaken? Ik neem aan dat je daarvoor een nieuw topic moet starten, maar waar? Ergens in het huis? Cool
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptywo okt 27, 2010 10:48 am

Sarah schreef:
Kirsty schreef:
Haloa, Ik ben er ook xD

Leuk, leuk, leuk!
Ach ja, het lastige van rollenspellen vind ik dat je meteen moet weten hoe iemand in elkaar zit voor je met hem of haar begint te spelen. Bij verhalen kan je dat nog een beetje uitzoeken tijdens het schrijven, hier niet. En bij mij kost dat meestal wel wat tijd, anders ga ik het forceren. Dus ook een tip voor jou: ga alleen iemand aanmaken als je al weet hoe hij (ongeveer) zal zijn qua verleden en innerlijk.

Okay, en dan een vraagje voor Elena: waar moet je kamers aanmaken? Ik neem aan dat je daarvoor een nieuw topic moet starten, maar waar? Ergens in het huis? Cool

Een bed in de tuin gaat niet echt dus ja je maakt gewoon een nieuw form aan in het huis. Met als tittel van wie die kamer is.
Kirsty

Kirsty

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptydo okt 28, 2010 3:08 pm

Jep, wanneer gaan we beginnen?
Want ik heb er echt super veel zin in ^^
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptydo okt 28, 2010 4:49 pm

Kirsty schreef:
Jep, wanneer gaan we beginnen?
Want ik heb er echt super veel zin in ^^

Als er eindelijk genoeg mensen zijn. Echt, dit aantal is zielig. Meer mensen zouden het leuker maken.
Kirsty

Kirsty

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptydo okt 28, 2010 7:11 pm

Oke, ik ga even reclame maken op gosupermodel,
daar zijn nog wel eens mensen die mee willen doen (hoop ik xD)
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyvr okt 29, 2010 12:46 pm

Helpt echt voor geen zeik, heb ik al proberen te doen. But yeah, misschien heb jij meer geluk.
Kirsty

Kirsty

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyvr okt 29, 2010 2:26 pm

Van de weet ik hoeveel mensen die ik heb gemaild,
hebben er vier gereageerd.
Eentje snapt er geen bal van, maar heeft in middels wel een account en speelt een jongen.
Een wil perse een meisje zijn en vind het kansloos als er geen meisjes meer worden geaccepteerd, dus die haakt af (denk ik)
Een snapt niks van dit soort forums, maar als ik het haar uitleg, is ze denk wel bereid mee te doen.
En de laatste had jij ook al een keertje gemaild, en die wilde ook wel heel graag een meisje zijn,
en die ging misschien nog wel eens kijken,
maar dat is ook niet zeker,

dusssss,......
dat zijn zoiezo 2 mensjes extra ^^
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Emptyza okt 30, 2010 11:25 am

Kirsty schreef:
Van de weet ik hoeveel mensen die ik heb gemaild,
hebben er vier gereageerd.
Eentje snapt er geen bal van, maar heeft in middels wel een account en speelt een jongen.
Een wil perse een meisje zijn en vind het kansloos als er geen meisjes meer worden geaccepteerd, dus die haakt af (denk ik)
Een snapt niks van dit soort forums, maar als ik het haar uitleg, is ze denk wel bereid mee te doen.
En de laatste had jij ook al een keertje gemaild, en die wilde ook wel heel graag een meisje zijn,
en die ging misschien nog wel eens kijken,
maar dat is ook niet zeker,

dusssss,......
dat zijn zoiezo 2 mensjes extra ^^

Regels zijn regels. Echt waar, ik vind het zo zielig als mensen alleen maar perse meisjes willen zijn. En als ze een meisje willen zijn dan mailen ze mij maar met een goede reden waarom. Echt, die dingen maken me pissig.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? Empty

Wanneer gaan we beginnen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Catching & Falling :: Overige :: De spam-
Ga naar: