Catching & Falling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Catching & Falling

Rolspel over tieners die helemaal niet zo "gewoon" zijn als ze lijken.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Wanneer gaan we beginnen?

Ga naar beneden 
+5
Nikki
Axana
Sarah
Lynn
Elena
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Kirsty

Kirsty

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 24-10-10

Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyza okt 30, 2010 12:23 pm

uhu,
vond ik dus ook,

Maar ik heb die ene uitgelegd hoe het werkt enzo en die gaat nu ook mee doen =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena
Admin
Elena

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 16-10-10

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyza okt 30, 2010 8:33 pm

Kirsty schreef:
uhu,
vond ik dus ook,

Maar ik heb die ene uitgelegd hoe het werkt enzo en die gaat nu ook mee doen =)

Great! Ze zal het wel snel snappen. Ach, we beginnen echt binnen een paar dagen. Wie bij wilt komen, komt maar bij.
https://catchingandfalling.actieforum.com
Lynn

Lynn

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 25-10-10

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyza okt 30, 2010 10:07 pm

Ik heb een hele goeie vriend, hij maakt ook even één aan. Very Happy
Kirsty

Kirsty

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo okt 31, 2010 10:39 am

Jeeeej,

ik ga even tellen,
maar volgens mij hebben we inmiddels al meer jongens dan meisjes xD
Scott

Scott

Aantal berichten : 16

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo okt 31, 2010 10:42 am

Geen idee+ ik zou willen helpen met nieuwe leden maar niemand van mijn vrienden zou het snappen of leuk vinden ofzo?
Sarah
Admin
Sarah

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 22-10-10

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo okt 31, 2010 1:35 pm

Lalala, ik ben weer terug van 3 daagjes Tilburg. Leuk om te zien dat er nieuwe personages zijn! Ik heb wel wat vrienden gevraagd, maar de meeste wisten al niet wat een RPG was en eigenlijk had niemand er echt zin in om ergens voor langere tijd mee bezig te zijn. Heb daarom ook maar niet doorgezeurd, want het is nog rotter wanneer er personages halverwege niet meer meedoen dan wanneer ze helemaal niet worden aangemaakt.
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo okt 31, 2010 3:12 pm

BEGIN MAAR! BEGIN DAN WEL MET POSTEN OP DE HALL. Kwestie van dat iedereen elkaar een beetje tegen het lijf loopt. n.n
Kirsty

Kirsty

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo okt 31, 2010 3:14 pm

Joeheeeeee !!!!!!!!!!!

Ik ga meteen beginnen.
(had al wat getypt, dus ben zo klaar ^^)
Dyvon

Dyvon

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 30-10-10
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyza jun 25, 2011 7:08 pm

Sorry, maar het is best wel dood. En het was net zo'n leuk RPG forum. Waarom is het nu zo dood? Seriously, er post niemand meer? Sad
Axana

Axana

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jun 26, 2011 4:52 pm

Daar sluit ik me voledig bij aan.
Dyvon

Dyvon

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jun 26, 2011 6:17 pm

Axana schreef:
Daar sluit ik me voledig bij aan.
Yeah, dankuwel! Ik wil dat het niet meer zo dood is. (':
Ik ga deze site even promoten; misschien dat het dan helpt?
Axana

Axana

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jun 26, 2011 6:20 pm

goed idee!
Dyvon

Dyvon

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jun 26, 2011 6:26 pm

Axana schreef:
goed idee!
Doe je mee? Basketball
Axana

Axana

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jun 26, 2011 6:28 pm

Dyvon schreef:
Axana schreef:
goed idee!
Doe je mee? Basketball
Ik zou wel willen maar ik weet begod niet waar want niemand van mijn vrienden interesseert zich in deze dingetjes
Dyvon

Dyvon

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jun 26, 2011 6:29 pm

Axana schreef:
Dyvon schreef:
Axana schreef:
goed idee!
Doe je mee? Basketball
Ik zou wel willen maar ik weet begod niet waar want niemand van mijn vrienden interesseert zich in deze dingetjes
Haha, dat meen je niet? Hmm, heb je Quizlet? Daar kun je het ook op dumpen? Of gewoon op Hyves ofzo? Zoiets?
Dat doe ik dan wel. (:
Axana

Axana

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jun 26, 2011 6:37 pm

Dyvon schreef:
Axana schreef:
Dyvon schreef:
Axana schreef:
goed idee!
Doe je mee? Basketball
Haha, dat meen je niet? Hmm, heb je Quizlet? Daar kun je het ook op dumpen? Of gewoon op Hyves ofzo? Zoiets?
Dat doe ik dan wel. (:
Hmm, ik ga het op mijn facebook pagina zetten denk ik...
Lynn

Lynn

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyza jul 02, 2011 9:17 pm

Dyvon schreef:
Sorry, maar het is best wel dood. En het was net zo'n leuk RPG forum. Waarom is het nu zo dood? Seriously, er post niemand meer? Sad

Ja, het is hier idd best wel dood. Ik keek er van op dat ik mijn wachtwoord nog wist... ik heb zoo lang niet meer ingelogd.

Ik weet dus ook niet waneer we weer gaan beginnen, maar als we dat dan werklijk gaan doen... dan merk ik het wel =D
Dyvon

Dyvon

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jul 03, 2011 2:31 pm

Lynn schreef:
Dyvon schreef:

Ja, het is hier idd best wel dood. Ik keek er van op dat ik mijn wachtwoord nog wist... ik heb zoo lang niet meer ingelogd.

Ik weet dus ook niet wanneer we weer gaan beginnen, maar als we dat dan werkelijk gaan doen... dan merk ik het wel =D

Ja idd, daar keek ik ook van op. Anders kunnen we er ook zelf wat aan doen? Ik denk dat zodra er zoveel mogelijk berichtjes zijn geplaatst, de anderen wel langzaam aan erbij komen..
Want serieus, ik zat hier al zeker ongeveer iets van een halfjaartje niet op ofzo. Echt heel erg lang in iedergeval. Best erg, want het is echt een leuk forum.
Axana

Axana

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jul 03, 2011 3:03 pm

-Ik kom me ook moeien-
Nee ik wist myn wachtwoord nog omdat ik het op internet vaak gebruik... Maar goed, ik denk dat het wel een goed idee is om onder ons drieën al wat verder te doen,....
Dyvon

Dyvon

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jul 03, 2011 3:11 pm

Axana schreef:
-Ik kom me ook moeien-
Nee ik wist myn wachtwoord nog omdat ik het op internet vaak gebruik... Maar goed, ik denk dat het wel een goed idee is om onder ons drieën al wat verder te doen,....
Daarom, want alle andere mensen die hier ook op zitten; krijgen daar namelijk ook bericht van. Dan zien de anderen dat dit weer 'actief' is zeg maar en dan gaan ze misschien ook zelf mee doen! (:
Lynn

Lynn

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 9:40 pm

Dyvon schreef:
Lynn schreef:
Dyvon schreef:

Ik weet dus ook niet wanneer we weer gaan beginnen, maar als we dat dan werkelijk gaan doen... dan merk ik het wel =D

Ja idd, daar keek ik ook van op. Anders kunnen we er ook zelf wat aan doen? Ik denk dat zodra er zoveel mogelijk berichtjes zijn geplaatst, de anderen wel langzaam aan erbij komen..
Want serieus, ik zat hier al zeker ongeveer iets van een halfjaartje niet op ofzo. Echt heel erg lang in iedergeval. Best erg, want het is echt een leuk forum.

Ja... ik mis het eigenlijk wel (ook al waren we nog niet echt begonnen, ik vond het zo'n leuk idee) =.=
Dyvon

Dyvon

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jul 17, 2011 2:28 pm

Lynn schreef:
Dyvon schreef:
Lynn schreef:
Dyvon schreef:

Ja... ik mis het eigenlijk wel (ook al waren we nog niet echt begonnen, ik vond het zo'n leuk idee) =.=
Ja inderdaad. En er was ook een vorige forum gemaakt en dat was ook helemaal gestopt. Echt jammer.. Sad
Ik ga gewoon een berichtje plaatsen & dan zie ik wel wie er op reageert. (:
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyzo jul 17, 2011 9:05 pm

Nu vind ik het zelf al een beetje te laat om hier weer aan te beginnen... Ik moet wel toegeven dat ik zelf opnieuw een nieuw forum aan het aanmaken ben. Haha, ja, ik ben erg. Ach ja, we kunnen zolang op deze verder gaan.
Dyvon

Dyvon

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptyma jul 18, 2011 10:29 am

Elena schreef:
Nu vind ik het zelf al een beetje te laat om hier weer aan te beginnen... Ik moet wel toegeven dat ik zelf opnieuw een nieuw forum aan het aanmaken ben. Haha, ja, ik ben erg. Ach ja, we kunnen zolang op deze verder gaan.
Haha, echt waar? Weet je hoe nice! Wil je het me laten weten als we daar onze gang kunnen gaan? Ik ben namelijk echt benieuwd!
Hoe maak jij eigenlijk al die forums?
Elena
Admin
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Emptydi jul 19, 2011 6:05 pm

Dyvon schreef:
Elena schreef:
Haha, echt waar? Weet je hoe nice! Wil je het me laten weten als we daar onze gang kunnen gaan? Ik ben namelijk echt benieuwd!
Hoe maak jij eigenlijk al die forums?
Zal ik doen! Hij is er al, maar moet nog een beetje aan de lay-out sleutelen en genoeg mensen ronselen. Dus binnen enkele dagen zal hij daar zijn. Na vrijdag, want donderdag en vrijdag moet ik weg. Blij dat je zo enthousiast bent!
Je gaat naar forumsmotion.com en daar kan je zo'n forum maken. Ik ben er geen kei in, maar ja...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wanneer gaan we beginnen?   Wanneer gaan we beginnen? - Pagina 2 Empty

Wanneer gaan we beginnen?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Catching & Falling :: Overige :: De spam-
Ga naar: