Catching & Falling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Catching & Falling

Rolspel over tieners die helemaal niet zo "gewoon" zijn als ze lijken.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Axana Petrova

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Axana

Axana

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 24-10-10

Axana Petrova Empty
BerichtOnderwerp: Axana Petrova   Axana Petrova Emptyzo okt 24, 2010 3:02 pm

Volledige naam: Axana Natacha Petrova
Leeftijd 15
Afkomst : Rusland
Kracht: Voelt ongevallen in haar omgeving aankomen
Verleden: Axana werd geboren op 6 november 1995 geboren in Zestaponi, Georgië. Toen ze 1 was kreeg ze er een zusje bij, Nia en op haar 1,5 jaar zijn haar ouders terug verhuisd naar hun geboorte streek: Yutsa, Rusland. Toen Axana 9 was en Nia 8, kregen haar ouders ruzie en trok Axana's moeder met haar en Nia naar haar zus in Denver, Colorado. Axana is dus de rest van haar jeugd opgegroeid in Denver en woonde bij haar nichten Vania&Xatia bij in huis. Ze heeft ook altijd voor Nia moeten zorgen. Haar moeder is overleden toen ze 12 was en haar tante nam de rol van haar moeder over en beschermde Nia en Axana tegen alles. Axana spreekt Russisch, Engels en heeft zichzelf Georgisch geleerd omdat haar vaders familie daar woont. Het contact tussen Axana en haar vaders familie verloopt stroef omdat ze hun nog nooit heeft gezien maar toch doen ze allemaal moeite.

Innerlijk: Axana is tamelijk stil omdat haar Engels nog niet zo geweldig is, ze kan ook soms heel gemeen uit de hoek komen maar bedoelt het helemaal niet zo. Ze heeft de gewoonte om sjaals te dragen want ze is heel verlegen en dan kan ze zichzelf erachter verbergen. Als Axana in een groep is waar niemand haar kent durft ze soms als vromer reageren.
Uiterlijk : Axana heeft op het moment lang, bruin haar maar vroeger was het kort en had ze het rood geverfd. Axana heeft een froe die naar rechts valt en heeft in haar linker oor een stretcher van 2mm. In haar heup heeft ze nog een piercing. Ze is dun, maar heeft geen anorexia of ondergewicht, het lijkt alleen zo. Axana is niet echt overdreven groot, 1meter 67 centimeter. Ze heeft ook nog groen-grijzige ogen.

Hobby('s): Axana zingt heel graag, speelt gitaar, luisterd graag naar muziek en maakt graag foto's van de natuur
Eventuele extra: Axana heeft een tijdje gerookt maar is nu gestopt en ze is vegetariër.

Plaatjes:
Axana Petrova IMG_9571

Axana Petrova 4074107835_72a923582d_z

Laatst aangepast door Axana op zo okt 24, 2010 3:31 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena
Admin
Elena

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 16-10-10

Axana Petrova Empty
BerichtOnderwerp: Re: Axana Petrova   Axana Petrova Emptyzo okt 24, 2010 3:06 pm

Is nogal erg kort. Misschien een beetje uitgebreider?
https://catchingandfalling.actieforum.com
Axana

Axana

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 24-10-10

Axana Petrova Empty
BerichtOnderwerp: Re: Axana Petrova   Axana Petrova Emptyzo okt 24, 2010 3:07 pm

Elena schreef:
Ik weet dat het kort was en ik was nog aan het nadenken maar toen kwam er niets meer uit,
ik zal er nog wat extra bij verzinnnen...
Elena
Admin
Elena

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 16-10-10

Axana Petrova Empty
BerichtOnderwerp: Re: Axana Petrova   Axana Petrova Emptyzo okt 24, 2010 3:37 pm

Axana schreef:
Elena schreef:
Ik weet dat het kort was en ik was nog aan het nadenken maar toen kwam er niets meer uit,
ik zal er nog wat extra bij verzinnnen...

Dan ben je gewoon goed gekeurd. C:
https://catchingandfalling.actieforum.com
Gesponsorde inhoud

Axana Petrova Empty
BerichtOnderwerp: Re: Axana Petrova   Axana Petrova Empty

Axana Petrova
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-