Onderwerp: Kirsty van Beuren zo okt 24, 2010 10:40 pm
Volledige naam: Kirsty van Beuren Leeftijd: 16,5 Afkomst (Land,stad of dorp): Eerst Amsterdam, vervolgens een afgelegen dorpje. Kracht: Ze kan met elektrische apparaten praten. Verleden: Als vijf jarige vroeg ze zich al af waarom alle blanke kinderen, blanke ouders hadden en de zwarte kinderen, zwarte ouders. Zelf was ze blank, maar haar ouders toch duidelijk zwart. Ze bleek dan ook geadopteerd te zijn. Op die leeftijd kan je, je dat nog niet helemaal beseffen. ‘Wat is dat’ was dan ook haar eerste vraag na het antwoord. Het wordt je dan wel uitgelegd, maar je snapt er nog steeds niks van. Het blijft je daarentegen wel bij en als het je dan op school, op je negende, wordt uitgelegd heb je eindelijk door dat je ouders niet je echte ouders zijn. Boos was ze niet. Ze wist het tenslotte al die tijd al. Haar ouders waren voor haar nog steeds gewoon haar ouders en haar vier jaar jongere broertje, dat wel uit haar moeders buik kwam, was voor haar nog steeds gewoon haar kleine broertje. Ze had een leuke jeugd, maakte veel vrienden en vriendinnen en had altijd lol. Op haar zestiende verhuisden ze naar een afgelegen dorp ergens aan de andere kant van het land. Ze wist niet of het aan het huis en de omgeving lag of dat het echt bij haar vandaan kwam, maar toen ze een keer alleen was, begon de koelkast spontaan tegen haar te praten. Er bleek al een week lang bedorven worst in te liggen. Verbaast dat koelkasten konden praten, begon een week later ook de printer haar lastig te vallen en de wasmachine, de computer, de telefoon, haar mobiel, de vaatwasser, de magnetron en tot slot ook nog de oven. Haar ouders, hoe leuk, aardig en liefdevol ze ook waren, besloten haar voor gek te laten verklaren en een jaar later werd ze naar dit landgoed gebracht omdat daar meer vreemde kinderen zouden zitten.
Innerlijk: Kirsty is een lief en spontaan meisje, wie je eigenlijk niet voor kan stellen zonder glimlach op haar gezicht. Totdat je haar een keer hebt meegemaakt als ze met haar verkeerde been uit bed is gestapt. Het liefst sluit ze zichzelf dan de hele dag alleen in haar kamer op, want als ze eenmaal shagerijnig is, is ze het ook echt goed. Verder zegt ze vaak iets te snel wat ze denkt. Ze vergeet er dan gewoon bij na te denken, waardoor het soms best wel eens kwetsend kan zijn voor de ander. Ze beoordeelt soms ook iets te snel op uiterlijk, maar als ze mensen echt leert kennen, merkt ze vaak wel dat er een heel ander persoon achter een uiterlijk kan schuilen. Ze is alles behalve verlegen en is over bijna alles enorm enthousiast. Dit enthousiasme uit ze door nogal veel te praten en enorm energiek te zijn, dit kan nog wel eens irritant overkomen.
Uiterlijk (beschrijving!): Ze heeft niet echt een aparte kledingstijl, meestal zijn het de gewone dingen, zoals een shirtje met een spijkerbroek of een simpel jurkje met iets eroverheen. Ze draagt ook geen felle kleren. Vaak is het wit en grijs wat ze aan heeft, maar licht paars, licht blauw en licht groen komen ook wel eens voorbij.
Hobby('s): Verhalen en gedachtes bedenken. Touwtje springen en zingen, ookal zingt ze nog vreselijker dan een kraai, ze vind het heerlijk om te doen, vooral als ze energie over heeft. Dit laatste geld ook voor touwtje springen.
Eventuele extra: Ze verzint graag rare scenario’s over van alles en nog wat. Ze zou er hele boeken mee kunnen vol schrijven, maar vaak verzint ze iets, in hele mooie teksten en weet ze precies hoe, maar doordat ze het pas later besluit op te schrijven, weet ze dan niet meer hoe precies en schrijft dan uiteindelijk toch maar niks op. Ze vergeet soms dat jongens verliefd op haar kunnen worden. Ze ziet ze meestal aan als gewone vrienden, tot er dan af en toe eentje tussen zit, die in haar wel meer ziet dan een gewone vriend.... (Ze valt trouwens wel op jongens, maar is nog niet echt met verliefdheid enzo bezig.)
Plaatjes:
Ik ben nu officieel klaar =)
Laatst aangepast door Kirsty op di okt 26, 2010 6:17 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Sarah Admin
Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 22-10-10
Onderwerp: Re: Kirsty van Beuren ma okt 25, 2010 3:08 pm
Mag ik wat vragen? Waarom staat er bij haar volledige naam Kirsty Lapidoth en is haar achternaam in de titel van het topic van Beuren? Interessant verleden btw. Haar gave doet me denken aan die van Will Vandom, een personage uit de W.i.t.c.h. Dat maandblad is alleen al een paar jaar is gestopt, dus ik weet niet of je het kent of of het daarop is gebaseerd :3
Elena Admin
Aantal berichten : 98 Registratiedatum : 16-10-10
Onderwerp: Re: Kirsty van Beuren ma okt 25, 2010 5:27 pm
Ze is al echt leuk!
Kirsty
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 24-10-10
Onderwerp: Re: Kirsty van Beuren ma okt 25, 2010 11:32 pm
Sarah schreef:
Mag ik wat vragen? Waarom staat er bij haar volledige naam Kirsty Lapidoth en is haar achternaam in de titel van het topic van Beuren? Interessant verleden btw. Haar gave doet me denken aan die van Will Vandom, een personage uit de W.i.t.c.h. Dat maandblad is alleen al een paar jaar is gestopt, dus ik weet niet of je het kent of of het daarop is gebaseerd :3
Oeps, .... Dat was ik even vergeten. Had al eens een personage gemaakt, maar nooit gebruikt En heb deze nu wat aangepast, maar was de achternaam vergeten xD Geinig, dat je w.i.t.c.h. kent en dan ook nog door hebt dat mijn gave precies daarop is gebasseerd ja. Ik ga mijn personage morgen af maken of desnoods overmorgen, You will see it
Sarah Admin
Onderwerp: Re: Kirsty van Beuren di okt 26, 2010 8:25 am
Kirsty schreef:
Oeps, .... Dat was ik even vergeten. Had al eens een personage gemaakt, maar nooit gebruikt En heb deze nu wat aangepast, maar was de achternaam vergeten xD Geinig, dat je w.i.t.c.h. kent en dan ook nog door hebt dat mijn gave precies daarop is gebasseerd ja. Ik ga mijn personage morgen af maken of desnoods overmorgen, You will see it
Haha, okay. Waar ken ik die verstrooidheid toch van? No mirrors please, I already know. En wat leuk om te horen! Ik zit altijd te roepen dat iets me bekend voorkomt van danwel W.i.t.c.h. of iets anders, en meestal kijken ze me raar aan en kennen dat niet eens. Ik heb de W.i.t.c.h. vanaf nr. 16 gelezen (de eerste keer dat Nerissa erin voorkomt) en heb de overige 15 in van die verzamelboeken met 5 strips gelezen. Vind het nog steeds jammer dat ze gestopt zijn, al was ik er eigenlijk al te oud voor
Kirsty
Onderwerp: Re: Kirsty van Beuren di okt 26, 2010 3:20 pm
Ik heb hem vanaf nr. 6 gelezen en de eerste 5 in ook in zo'n verzamel ding. Er zijn trouwens ook sites waar je ze in het engels kan lezen. Daar gaat de strip namelijk gewoon door en heeft het precies dezelfde verhaallijn. En als je iets leuk vind, maakt het toch helemaal niet uit dat je er te oud voor bent xD. Ik vind het namelijk nogsteeds leuk ^^
Kirsty
Onderwerp: Re: Kirsty van Beuren di okt 26, 2010 3:40 pm
Waaarom doen al mijn plaatjes het niet
Oh nu weer wel ^^
Sarah Admin
Onderwerp: Re: Kirsty van Beuren wo okt 27, 2010 9:33 am
Kirsty schreef:
Ik heb hem vanaf nr. 6 gelezen en de eerste 5 in ook in zo'n verzamel ding. Er zijn trouwens ook sites waar je ze in het engels kan lezen. Daar gaat de strip namelijk gewoon door en heeft het precies dezelfde verhaallijn. En als je iets leuk vind, maakt het toch helemaal niet uit dat je er te oud voor bent xD. Ik vind het namelijk nogsteeds leuk ^^
Oh ja, dat het ook op internet te lezen was had ik een tijdje terug gehoord van Thessa (mevrouwtje witch-fan van het jaar), en dat zou ik nog eens doen, maar was het helemaal vergeten. Dank voor je geheugensteuntje ;D En je hebt trouwens wel gelijk hoor, meestal hou ik me er ook totaal niet mee bezig of ik ergens "te oud voor ben", maar hier kreeg ik nogal eens reacties over, hihi. Ik ben nu 17 namelijk, dus toen iets van 15? Geen idee eigenlijk, maakt ook niet uit x)
Elena Admin
Aantal berichten : 98 Registratiedatum : 16-10-10
Onderwerp: Re: Kirsty van Beuren wo okt 27, 2010 10:51 am
Goed gekeurd!
Kirsty
Onderwerp: Re: Kirsty van Beuren wo okt 27, 2010 4:33 pm
Sarah schreef:
Kirsty schreef:
Oh ja, dat het ook op internet te lezen was had ik een tijdje terug gehoord van Thessa (mevrouwtje witch-fan van het jaar), en dat zou ik nog eens doen, maar was het helemaal vergeten. Dank voor je geheugensteuntje ;D En je hebt trouwens wel gelijk hoor, meestal hou ik me er ook totaal niet mee bezig of ik ergens "te oud voor ben", maar hier kreeg ik nogal eens reacties over, hihi. Ik ben nu 17 namelijk, dus toen iets van 15? Geen idee eigenlijk, maakt ook niet uit x)
Ja dat had ik ook hoor, tot ik op werkweek ging naar Londen en daar met twee vriendinnen in een gastgezin zat. Ik had mijn witch verzamel boek (1t/m5) meegenomen zodat ik 's avonds wat te lezen had. Op een moment dat ik er eventjes niet was, had één van mijn vriendinnen dat boek gepakt en was begonnen met lezen. Nadat ze hem helemaal uit had zei ze. "Nu snap ik waarom je dit zo leuk vind. Had er iets heel sufs van verwacht, maar het is echt leuk" xD
( En even tussendoor. Ik ben goedgekeurd ^^)(dankje, dankje )