Oké, ik was stom bezig door zoveel oninteressante info online te zetten. Voelde me gister niet zo geweldig. Let's try again.
Nina is een zeventienjarig meisje dat is blijven zitten in 5VWO. Ze heeft altijd erg veel behoefte aan vrijheid, houdt van de zee en kan geen dag zonder muziek. Ook creativiteit speelt een belangrijke rol in haar leven. Ze tekent en schildert graag, maakt sieraden en verknipt kleding, schrijft veel korte verhalen en gedichtjes, en heeft een voorliefde voor de 19e eeuw. Ze is groot fan van Johnny Depp, Helena Bonham Carter en Tim Burton (hoe voorspelbaar).
Haar favoriete artiesten op dit moment: Emilie Autumn, Regina Spektor, Muse, Anouk, The Dresden Dolls, Amanda Palmer, Evelyn Evelyn, Florence + The Machine, Hannah Fury, Tori Amos, Franz Ferdinand, Hans Zimmer, Room Eleven, Noisettes, 30 Seconds To Mars, Emilíana Torrini, Lissie, Voltaire en Fiona Apple
Laatst aangepast door Sarah op do okt 28, 2010 11:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Ik heet Marit, ben 16 jaar. Ik nogal wisselvallig. Dat is nogal een vaag begrip, maar het komt er op neer dat ik het ene moment heel erg druk kan zijn en het andere moment super rustig. Of dat ik de ene keer iets niet leuk vind wat ik vervolgens wel leuk vind en dat met nog veel meer dingen. Ik heb een broertje en een zusje, wat nog wel eens irritant kan zijn. Mijn hobby’s zijn tekenen, computeren (en dan vooral rollenspellen), lezen, muziek luisteren en vooral keihard meezingen, films kijken en een beetje nutteloos spelletjes spelen. Ik speel korfbal en ik dans. Verder zit ik nu in Atheneum 5. Ik heb donkerblond haar, ver over mijn schouders in laagjes geknipt, blauwe ogen, kuiltjes in mijn wangen en ben ongeveer 1.78 m. Ik hou niet van make-up, buiten een klein laagje mascara gebruik ik niks. Ik ben helemaal gek op oorbellen en heb van elke kleur minimaal één paar (ben alleen nog druk opzoek naar oranje). Met muziek hou ik van jazz stijl en als je wat van mijn favoriete muziek wilt weten: Caro Emmerald, Michael Bublé, Lady Antebellum, Mika, Adele, Jurk, Acda en de Munnik, Veldhuis en Kemper en nog meer. Dit veranderd zo elke twee weken in een nieuwe artiest er bij een eentje eraf zeg maar xD. Ik heb een hekel aan rap en boem, boem nummers zonder tekst. Ik ben fan van Harry Potter en witch. Verder heb ik als huisdieren, wandelende takken. Geweldige beestjes om in een hokkie te stoppen en ze verder te vergeten, Oja je moet ze wel eens in de zoveel tijd blaadjes geven, maar daar hou ik me verder niet mee bezig, zodat ze wel eens verhongeren en elkaar gaan opeten, zodat je het rare verschijnsel krijgt dat sommige nog maar vier pootjes in plaats van zes hebben. Ik ben allergisch voor honden, katten en huistofmijt (niet echt boeiend, maar zet het er toch bij ^^). Ik hou van lekker eten en ik vind het echt doodzonde, dat je daar nu gewoon dik van wordt. Niet dat ik zo ontzettend dik ben ofzo, maar wel gewoon stevig gebouwd. Ik moet dan ook eens stoppen met het eten van koekjes, chocola en andere lekkere dingen, maar dat kan ik nu eenmaal niet. Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. Wil je nog meer weten, vraag het gerust (:
Gha, ik verveel mij dus ik ga mij hier even deftig voorstellen
Ik ben dus Shelsy -Hoi!-, ik ben 14 jaar en ik woon in België -whoot-. Ik heb hier 2personages op, Axana Petrova&Scott Young. Ik luister veel muziek -op het moment vooral Asking Alexandria, Kylie Minogue, 3OH!3, Destine, You Me At Six, Young Guns&Bring Me The Horizon- en ik hou van fotografie. Ik zit in het 3e middelbaar TSO, Graifsche Media&Communicatie, dus veel met computers en dat stuff. Uh wat nog... Oh, ik zit op muziek les - 1e jaar notenleer- en ik dans ongeveer 5 a 6 jaar. En nu weet ik niets meer denk ik ofzo? Dus als je iets wilt weten, stuur even een prive berichtje op de Axana of Scott account, maakt niet uit welke!
Lynn
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 25-10-10 Woonplaats : Het landgoed.
Oke dan ga ik me ook maar even voorstellen. Mijn naam is Elbrich en ik ben 14 jaar, nu zul je vast wel denken “huh, wat heeft ze een vreemde naam” wel dat komt omdat ik in de provincie Friesland woon, en daar is het wel een bekende naam. Op dit moment heb ik nog maar één personage (Roselynn) maar ik zit erover na te denken een 2e aan te maken. Mijn hobby’s zijn niet echt bijzonder. Ik lees veel en ben gek op schrijven (vandaar dat ik mee doe aan catching and falling) en ik vind het altijd wel leuk om een serie te volgen en een film te gaan kijken. Verder ben ik een soort van “Fan” van The Vampire diaries en de serie Angel (die jammer genoeg al een paar jaar is gestopt) Ook vind ik de muziek van One Republic, Rihanna, A fine frenzy en Paramore erg goed. Ehm ook ben ik nog bevriend met Stefan (David) en ik hem verteld over deze Site, dus weer iemand meer, haha ik denk dat dat het wel was. Als je meer wilt weten kun je me natuurlijk altijd een berichtjes sturen.
Laatst aangepast door Lynn op zo okt 31, 2010 12:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Wel, ik ben Laura en ben vijftien jaar oud. Vandaag de dag zit ik in de richting Humane Wetenschappen dat dus draait om de studie van de mens en creativiteit. Inderdaad, ik woon dus in België. Voor de rest houd ik me bezig met lezen, schrijven en muziek beluisteren. Wat ik lees is erg breed bij me even goed is het Harry Potter en dan een keer Als ik blijf of een ander realistisch boek. (Hoewel "realistisch") Ik schrijf vooral FanFictions en korte verhaaltjes. Soms wel eens een langer en post ze op Quizlet. Nochtans heb ik er meer op papier staan dan op Quizlet. Ik verkies dan ook meer het RPG'en. Films kijken doe ik ook wel graag. Muziek betekend dan aan de andere kant erg veel voor me. Het bepaald meestal mijn stemming en zorgt ervoor dat ik niet wegkwijn. Meestal luister ik tussen alternatief en rock in. Artiesten/ bands waar ik veel naar luister: Red Hot Chili Peppers, 30 Seconds To Mars, Paramore, Lissie, Dashboard Confessionel, Foo Fighters, Green Day, Lost Prophets, My Chemical Romance, Freaky Age, Snow Patrol, Sum 41, Florence + The Machine...
Ook aanbid ik Shannon Leto & Jamie Campbell Bower.<3
Laatst aangepast door Elena op za jul 23, 2011 4:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Hoi. Mijn naam is Stefan ik ben 14 jaar en woon in Friesland. Ik hou van sporten en ik vind het ook altijd wel leuk om achter de Computer te zitten. Ik ben een grote Fan van RPG's en ik kijk graag Films bijvoorbeeld Harry Potter. Mijn Favoriete bands zijn Scouting for girls, snowpatrol, eminem, katy perry en greenday. Verder ben ik goed bevriend met Elbrich (Roselynn) en heeft zij me verteld over deze Site. Ik laat het hier eerst maar bij, als je nog meer vragen hebt kun je me altijd mailen.
Sarah Admin
Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 22-10-10
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 11:27 am
Whii, er zijn lekker veel Potterfans hier. Ik ben laatst ook weer begonnen in het 6e boek, want ik wil 6 en 7 herlezen voor de film uitkomt. Weet niet of ik dat ga redden, haha. Heb er zo'n zin in <3
Kirsty
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 24-10-10
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 11:30 am
Niet slim.
Ik heb bij deel 6 net voor de film het boek uitgelezen, En dat vond ik daarbij meteen de slechtste film Je merkt dan pas echt wat er allemaal wordt weg gelaten in een film. Dus mijn tip is: Lees het boek niet net voor de film.
Maar je moet zelf maar kijken wat je doet ;P
Chase
Aantal berichten : 40 Registratiedatum : 27-10-10
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 11:33 am
Me ², ben sinds gisteren terug bezig in: De relieken van de dood. Eerste deel moet uit voor ik naar de film ga. En Kirsty het is soms wel handiger als je het boek nog eens gelezen hebt, daarbij zijn de filmen vaak slechter dan de boeken en dat geldt niet alleen voor Harry Potter. The Twilight Saga verfilmt, stelt me pas écht teleur.
En oja, ik ben dus Laura aka Elena, maar dan op Chase.
Sarah Admin
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 11:35 am
Hmm, ja, op zich heb je wel gelijk, maar ik heb deel 7 niet meer gelezen sinds hij uitkwam in het Nederlands (ik was zo'n kind dat om 12 uur 's nachts voor de boekwinkel stond te bevriezen), en ik ben echt totaal vergeten wat er allemaal in gebeurd. Er zijn nog wat fragmenten die zijn blijven hangen, maar dat is ook alles. Dus ik wil gewoon weten wat er ook al weer allemaal gebeurde, en in welke volgorde ;P En de films zijn altijd minder dan de boeken in mijn opzicht, maar ze zijn nooit slecht en ik wil gewoon zien wat ze ervan gemaakt hebben :3
Kirsty
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 11:39 am
Nee, tuurlijk zijn ze niet slecht, maar het is zo jammer, dat ze zoveel dingen weglaten. En als je het boek vlak daarvoor leest, valt het allemaal nog meer op.
Ik heb twilight nooit gelezen, alleen de film gezien, dus daar weet ik verder niks van, maar geloof best dat het boek stukken leuker is xD
Sarah Admin
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 11:52 am
Tja, dat is met elke boekverfilming zo. In een boek is gewoon veel meer plaats voor details, als ze elk detail in een film zouden verwerken zou die wel 24 uur of meer duren, en dat is nou ook niet echt fijn kijken. Het helpt bij 'De Relieken van de Dood' misschien wel dat ze het opsplitsen in twee delen, anders was alles wel heel gehaast.
Oh, en de Twilight-boeken zijn vooral heel verslavend. Ik heb ook een jaar over Edward gemijmerd en gekwijld. Nu ben ik gelukkig van mijn obsessie af x) (Ook grotendeels omdat de films me zo teleurstelden, met name Robert en Kristen)
Chase
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 12:09 pm
Ik las eerst New Moon voor de hele film gedoe en viel dus in love with Jacob. Ergens kan niemand me dat toch kwalijk nemen? De films zijn hier en daar wel mooi, maar stellen me teleur qua... hoe moet ik dat verwoorden... verhaallijn. Alles gaat veel te snel en het is ook niet erg bepaald waarheidsgetrouw. Zo had ik in Eclipse wel liever dat de lichaamsdelen terug op de vampiers gingen klauteren. Iets dat de film toch wel vet had kunnen maken.
Hetzelfde probleem als Nina had ik toen ik naar 'de Halfbloedprins' ging kijken. Ik herinnerde me wel nog wat er afspeelde tussen Harry en Perkamentus, maar dat was ook alles. Dat van Draco & Co was ik bijna allemaal al vergeten. Gewoon omdat ik het boek veel te lang geleden had gelezen. Nu zit er ook inmiddels 2 à 3 jaar tussen de tijd dat ik 'De Relieken van de Dood' heb gelezen en de film. Echt heel veel herinner ik me ook niet meer. Daarbij ga ik altijd met een vriend kijken die echt alles onthoudt van Harry Potter en ik wil hem kunnen volgen als hij achteraf wat uitlegt. >;D
Sarah Admin
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 12:18 pm
Heb jij New Moon ook eerst gelezen? Ik ook! Hahaha xD Er stond nergens dat het een tweede deel ergens van was en de achterkant stond me wel aan, dus ik nam hem mee uit de bieb. Toen ik ergens in het midden was merkte ik wel dat ze heel vaak terugkwamen op iets dat eerder was gebeurd maar dat niet in dit boek beschreven stond. En toen hoorde ik van een vriendin dat ze naar een film genaamd Twilight ging, en dat kwam me ergens van bekend voor, dus ik vroeg zo heel voorzichtig: "Is dat iets met vampiers?" Het was best wel lollig.
Haha, we gaan 'm gewoon tegelijkertijd lezen en dan geven we elkaar af en toe een Harry Potterquiz om te kijken of we alles hebben onthouden ;P
Elena Admin
Aantal berichten : 98 Registratiedatum : 16-10-10
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 12:25 pm
Geniaal idee.
Ik schreeuwde van de daken tegen m'n moeder dat ze er een film van moesten maken en dat ik Twilight wou. Zij ging hem halen, die mooi uitgelezen. Ondertussen stak ik hier en daar mensen aan in mijn omgeving. Opeens zie ik dan op het internet dat ze er een film gaan van maken. Daarna was ik teleurgesteld omdat iedereen er opeens van hield, het was niet meer uniek.
Sarah Admin
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 12:31 pm
Oef, vooral dat laatste komt me héél erg bekend voor. Dan denk je dat je lid bent van een select groepje fans, blijkt dat de halve wereldbevolking over dezelfde personages droomt. Hmpf. Ik heb trouwens mijn New Moon poster versierd. Zal binnenkort even de foto uploaden en laten zien :3
Scott
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 25-10-10
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 1:46 pm
Over jullie gesprekje: ik ben het eens dat de meeste boeken slecht verfilmt zijn, ik heb Stormbreaker van de alex Rider serie gelezen en de film trekt echt op niets he! Of Percy Jackson, mijn papa en ik zaten te wachten op Ares op zijn motor, komt er niet in voor en die film volgt de boek totaaal niet he! Ik werd meteen kwaad, hopelijk is De Zee Van Monsters beter verfilmd
Chase
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 2:07 pm
Scott schreef:
Over jullie gesprekje: ik ben het eens dat de meeste boeken slecht verfilmt zijn, ik heb Stormbreaker van de alex Rider serie gelezen en de film trekt echt op niets he! Of Percy Jackson, mijn papa en ik zaten te wachten op Ares op zijn motor, komt er niet in voor en die film volgt de boek totaaal niet he! Ik werd meteen kwaad, hopelijk is De Zee Van Monsters beter verfilmd
Van die Alex Rider: Die boeken waren vroeger echt leesvoer voor me! Inderdaad, de film trekt op niks alleen die jongen heeft een knap snoetje. Percy Jackson vond ik ergens wel leuk om te zien, maar heb nog nooit de boeken gelezen. Dus er komt een nieuwe! *Sms't een vriendin.*
Sarah Admin
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 2:22 pm
Alex Rider? Daar heb ik helemaal nog nooit van gehoord ;o *Gaat van alles opzoeken* Ik ben wel benieuwd hoe de Gemma Doyle-serie van Libba Bray verfilmd gaat worden. De boeken waren echt geweldig dus ik kijk er echt naar uit. Ze laten alleen nog niet veel los, weet nog niet eens welke acteurs erin gaan spelen... En dat terwijl er op IMDb staat dat hij dit jaar uit gaat komen. Dat geloof ik dus echt niet meer :c
Kirsty
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! ma nov 01, 2010 4:52 pm
Scott schreef:
Had ik dus met harry potter en de halfbloed prins. Ik had het er de hele tijd over met een vriendin en we vroegen ons allebei toch wel heel erg af wie die ene nieuwe minister ging spelen (geen flauw idee meer hoe hij heet). Blijkt na afloop van de film, dat die hele vent er niet in mee speelt o.Ô
Axana
Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 24-10-10
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! do nov 04, 2010 12:29 am
@Chase: Heb je Alex Rider gelezen!? Ik ken bijna niemand die ze heeft gelezen, ik ben nu al 3jaar een poging aan het doen om het 3e boek te lezen maar er komt altijd iets tussen maar ze zijn geweldig, heb je misschien die boeken van The Gatekeepers ook gelezen? + Als je de boek hebt gelezen ga je automatisch het boek waaay better vinden -denk ik-, de boeken zijn echt leuk!+ Film van Percy Jackson? Ja in 2011 hoorde ik ergens.
@Kirsty: Ik weet niet, ik heb nooit zin gehad om Harry Potter te lezen -ik heb dyslectie en vind ze net iets te dik- dus vandaar. Maar ja, Percy Jackson zit een beetje in hetzelfde bootje. We zaten echt zo uit te kijken dat ze Ares gingen ontmoeten, in de ganse film geen Ares te bekennen!
Elena Admin
Aantal berichten : 98 Registratiedatum : 16-10-10
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! za nov 06, 2010 5:25 pm
Axana schreef:
@Chase: Heb je Alex Rider gelezen!? Ik ken bijna niemand die ze heeft gelezen, ik ben nu al 3jaar een poging aan het doen om het 3e boek te lezen maar er komt altijd iets tussen maar ze zijn geweldig, heb je misschien die boeken van The Gatekeepers ook gelezen? + Als je de boek hebt gelezen ga je automatisch het boek waaay better vinden -denk ik-, de boeken zijn echt leuk!+ Film van Percy Jackson? Ja in 2011 hoorde ik ergens.
@Kirsty: Ik weet niet, ik heb nooit zin gehad om Harry Potter te lezen -ik heb dyslectie en vind ze net iets te dik- dus vandaar. Maar ja, Percy Jackson zit een beetje in hetzelfde bootje. We zaten echt zo uit te kijken dat ze Ares gingen ontmoeten, in de ganse film geen Ares te bekennen!
Ik las Alex Rider toen ik elf/ twaalf was, maar heb ze geloof ik niet allemaal uit gelezen. Ik las ook daar nog eens boven op: 'De Vijf.' Ook echt een goede serie. Dat is dus 'The Gatekeepers' denk ik.
Scott
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 25-10-10
Onderwerp: Re: Stel jezelf voor! za nov 06, 2010 5:31 pm
Elena schreef:
Axana schreef:
Ik las Alex Rider toen ik elf/ twaalf was, maar heb ze geloof ik niet allemaal uit gelezen. Ik las ook daar nog eens boven op: 'De Vijf.' Ook echt een goede serie. Dat is dus 'The Gatekeepers' denk ik.
ahzo+ Ja De Vijf=The Gatekeepers, ik ben Ravenpoort(eerste boek) trouwens aan het herlezen en ik zit al 2jaar te wachten tot het 5e en laatste boek uitkomt! Ik vind Matt's uitspraken soms echt geniaal maar ik heb altijd 'Nightrise'(Scott&Jamie Tyler) geweldig gevonden
ahzo+ Ja De Vijf=The Gatekeepers, ik ben Ravenpoort(eerste boek) trouwens aan het herlezen en ik zit al 2jaar te wachten tot het 5e en laatste boek uitkomt! Ik vind Matt's uitspraken soms echt geniaal maar ik heb altijd 'Nightrise'(Scott&Jamie Tyler) geweldig gevonden
Ik heb de laatste boek (als die er is) niet meer gelezen aangezien ik het meeste al vergeten ben.