Catching & Falling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Catching & Falling

Rolspel over tieners die helemaal niet zo "gewoon" zijn als ze lijken.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Dyvon Jake Dagget.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Dyvon

Dyvon

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 30-10-10
Leeftijd : 31

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptyza okt 30, 2010 7:09 pm

Volledige naam:
Dyvon Jake Dagget.
Leeftijd (Tussen 15 en 19 jaar oud.):
Hij is 18 jaar, en is jarig op 17 juni.
Afkomst (Land,stad of dorp):
Japan, Tokyo. Maar heeft een hele tijd in New York gewoond.

Kracht:
Dyvon kan ervoor zorgen dat dingen gaan buigen, zelfs zo erg buigen dat het barst of breekt. Hij kan dingen verwarmen of zelfs bevriezen, hij houdt van de vrieskant – hij gebruikt dat dan ook meestal. Verder heeft hij altijd een pistool op zak, geladen..
Dus ik zou hem maar niet boos maken als ik jou was.

Verleden:
Dyvon (11 jaar) is vroeg het huis uitgegaan, omdat hij niet werd gewaardeerd door zijn vader. Hij kon nergens naartoe toen hij wegliep van zijn vader, dus hij is opgegroeid bij de haven – want daar kwam hij altijd wat mannen tegen die daar werken op de boot, en waar hij mocht overnachten. Soms moest hij op straat overnachten. Zijn zusje heeft het daar wel goed, want die luistert tenminste naar hun vader.
Dyvon gaat met een boel foute mensen om, en dan vooral jongens. Hij is dan ook een hele tijd verslaafd geweest aan drugs, en is op vroege leeftijd begonnen met roken en stelen. Hij heeft vaak ruzie met de politie, en hij heeft een keer zo’n erge ruzie gehad – dat de politie vond dat hij te ver is gegaan. Ze hebben hem neergeschoten in zijn schouder. Hij heeft nog steeds dat litteken..

Zijn vader haatte, en haat hem nog steeds, van hoe Dyvon is. Hoe hij zich kleedt, en hoe hij doet. Zijn moeder is overleden toen hij 3 was, en hij heeft een klein zusje van 3: Anna. Hij heeft altijd een foto van zijn moeder en zichzelf – toen hij klein was, bij zich: waar hij ook naartoe gaat, die foto reist met zich mee. Verder heeft hij geen familie, of nou ja: hij heeft wel familie, maar als zijn vader dan naar familie ging, mocht hij nooit mee. De rest van de familie weet niet van Dyvon’s bestaan af, omdat zijn vader er nooit over praat.

Innerlijk:
Dyvon is vaak alleen, en zo voelt hij zich ook de hele tijd. Dat komt ook meerdere deels door zijn vader. Je ziet hem dan ook meestal met muziek op, of ergens in ’t bos tegen een boom alleen zitten. Hij zoekt vaak rustige plekjes op, waar hij over dingen kan nadenken.
Hij is wel enorm slim als het komt tot puzzels en uitdagingen. Dyvon is ook erg koppig en heeft een sterke wil. Hij vind dat hij dingen moet afmaken, hij heeft een echte doorzettingsvermogen.

Dyvon heeft een mysterieuze uitstraling en doet ook zo, en als je goede vrienden met hem bent dan zul je diegene leren kennen die binnen in hem zit. Het is niet dat hij verlegen is, hij vertrouwt mensen alleen niet zo snel. Ze moeten zijn vertrouwen voor zich winnen, vind hij.
Hij scheld ook eigenlijk best vaak als hij de kans heeft, maar hij doet het eerder bij mensen die zijn vrienden/familie uitschelden. Dyvon kan vaak bot en chagrijnig uit de hoek komen, en dan vooral als hij je niet kent. Tegen zijn vrienden doet hij heel anders dan tegen onbekenden. Dan kan hij nog wel aardig reageren.
Soms komt hij best flirterig over, terwijl dat soms helemaal niet zo is of juist helemaal wel. Je weet het nooit bij hem! Mensen denken dat hij een echte flirtboy is, en dat hij vele meisjes heeft gehad. Maar dat is eigenlijk helemaal niet zo, hij wilt alleen zijn ‘ware’ liefde vinden.

Verder kan Dyvon heel overtuigend liegen, en hij is echt een natuurtalent in acteren. Je ziet echt niet wat zijn emoties of gevoelens op dat moment zijn, en als je even denkt dat je hem kent – reageert hij weer heel anders, en ga je weer twijfelen of je hem goed kent. Meestal wilt Dyvon wel zijn zin hebben, en dat kan niet altijd goed aflopen..
Oh, en ‘soms’ lijkt het alsof hij eigenlijk geen gevoelens heeft. Want hij vind het grappig als mensen snel boos of geïrriteerd worden, hij gaat dan erg hard lachen – hij heeft een nogal sadistische lach.

Uiterlijk (beschrijving!):
Halflang koolzwart haar zorgt ervoor dat zijn best wel mooie huid – dat niet te bleek of te donker is, mysterieus bij hem staat. Hij heeft grijsbruine ogen, het lijkt alsof hij door je ziel heen kan kijken – het is bijna eng. Hij krijgt rode ogen als hij boos wordt, wat speciaal is: want bij de rest van zijn familie komt dat niet voor. Een mooie doodskop versiert met een roos is getatoeëerd op zijn borst. Een soort haaientand heeft hij als ketting om zijn nek, en hij heeft een grote ring om zijn linker middelvinger.

Hobby('s):
Muziek luisteren zorgt ervoor dat hij even niet in zijn eigen wereldje zit, tekenen, lezen en dan vooral actie/ horror, en roken vermindert de stress.
Hij speelt gitaar, in zijn eigen band: Seven Stars – die hij heeft opgericht toen hij 13 was. Ze worden steeds bekender, in allerlei andere landen dus ze krijgen het steeds drukker met touren & optreden.

Eventuele extra:
Hij traint 2 dagen in de week. Hij moet zijn lichaam goed verzorgen vind hij. Hij haat alleen sport, en doet het fitness/work out dus tegen zijn zin.
Verder ziet hij zijn kleine zusje nooit meer & wilt hij de rest van zijn familie ook niet meer opzoeken. Hij wilt er niks meer mee te maken hebben.

Relatie:
Nee, hij heeft zijn type nog niet gevonden. Dyvon houdt van zelfstandige meisjes, die wisselvallig en onvoorspelbaar zijn en een tikje kattig ook. Hij houdt van de rush van ‘t ‘jagen’, als ze niet interessant genoeg is, laat hij haar gauw vallen. Daarom is het de kunst om hem bezig te houden, als je hem eenmaal te pakken hebt.

Plaatjes:
Dyvon Jake Dagget. 2nrmvk8
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena
Admin
Elena

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 16-10-10

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptyza okt 30, 2010 8:32 pm

Goed gekeurd!

Dyvon zijn gaven is dus vervormen eigenlijk?
https://catchingandfalling.actieforum.com
Dyvon

Dyvon

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptyza okt 30, 2010 8:34 pm

Elena schreef:
Goed gekeurd!

Ja, precies! Maar dat was anders zó kortaf geweest als ik dat neer zou zetten.
Elena
Admin
Elena

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptyza okt 30, 2010 8:38 pm

Dyvon schreef:
Elena schreef:
Goed gekeurd!

Ik zocht er gewoon even de algemene naam voor. Wink
Dyvon

Dyvon

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptyza okt 30, 2010 8:39 pm

Elena schreef:
Dyvon schreef:
Elena schreef:
Goed gekeurd!

Ja ik weet 't. Moet ik dat dan veranderen?
Elena
Admin
Elena

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptyza okt 30, 2010 8:43 pm

Dyvon schreef:
Elena schreef:
Dyvon schreef:
Elena schreef:
Goed gekeurd!

Ja ik weet 't. Moet ik dat dan veranderen?

Nee hoor.
Sarah
Admin
Sarah

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 22-10-10

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptyzo okt 31, 2010 1:28 pm

Ja zeg, hierbij val ik wel in het niets met mijn kracht om dingen te laten bevriezen. Jij kan veel meer! (Niet bedoeld als beschuldiging ofzo)
Wel een gaaf personage trouwens. Een heftig verleden vooral.
Kirsty

Kirsty

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 24-10-10

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptyzo okt 31, 2010 1:31 pm

Whahaha, xD

ja ergens heb je wel gelijk ja
Dyvon

Dyvon

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptyzo okt 31, 2010 4:15 pm

Sarah schreef:
Ja zeg, hierbij val ik wel in het niets met mijn kracht om dingen te laten bevriezen. Jij kan veel meer! (Niet bedoeld als beschuldiging ofzo)

Hehe, was dit negatief bedoelt of.. ?
Sarah
Admin
Sarah

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 22-10-10

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptyma nov 01, 2010 10:22 am

Dyvon schreef:
Sarah schreef:

Not necessarily, no. Denk er alleen aan dat het geen superheld is die meer kan dan iedereen. In mijn ogen heeft hij nu drie gaves, maar als hij ze normaal kan gebruiken is dat niet erg. En met normaal bedoel ik dus dat hij niet veel beter is dan de anderen ;]
(Like: "Jullie houden je maar bezig met die krachtjes van jullie, ik doe het echte werk.")
Dyvon

Dyvon

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Emptydi nov 02, 2010 10:35 am

Sarah schreef:
Dyvon schreef:
Sarah schreef:

Not necessarily, no. Denk er alleen aan dat het geen superheld is die meer kan dan iedereen. In mijn ogen heeft hij nu drie gaves, maar als hij ze normaal kan gebruiken is dat niet erg. En met normaal bedoel ik dus dat hij niet veel beter is dan de anderen ;]
(Like: "Jullie houden je maar bezig met die krachtjes van jullie, ik doe het echte werk.")

Oh zo, nee maar zo bedoelde ik het niet hoor.. Hehe, sorry dan. (;
Gesponsorde inhoud

Dyvon Jake Dagget. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyvon Jake Dagget.   Dyvon Jake Dagget. Empty

Dyvon Jake Dagget.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Nikki & Dyvon.