Onderwerp: De kamer van David en Scott. zo okt 31, 2010 5:01 pm
Deze kamer is best groot voor 2 personen, alle muren zijn zwart en de ramen hebben rode gordijnen, de vloer is van bruin laminaat. Er staan 2 tweepersoons bedden en 1 inbouw kast, ook is er nog een openhaard en staan er 2 stoelen.
David
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 30-10-10
Onderwerp: Re: De kamer van David en Scott. zo okt 31, 2010 5:11 pm
Na een tijdje op zijn bed te hebben gelegen wordt hij nieuwsgierig naar de rest van het huis hij besluit om rond te gaan kijken. Hij gebruikt zijn kracht om weer onzichtbaar te worden. Hij sluipt de trap af en komt terecht in de hal.
Lynn
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 25-10-10 Woonplaats : Het landgoed.
Onderwerp: Re: De kamer van David en Scott. zo okt 31, 2010 5:14 pm
Als ze eenmaal bij de kamer van David en Scott aankomt en heeft geklopt kom ze erachter dat David weg is. Hij is het huis vast aan het verkennen. Misschien moet zij dat ook maar even gaan doen.
Scott
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 25-10-10
Onderwerp: Re: De kamer van David en Scott. zo okt 31, 2010 5:34 pm
Scott had in de hal gezien dat hij met een of andere David een kamer deelde dus ging hij maar eens naar zijn kamer. Toen hij die eindelijk had gevonden knikte hij goedkeuren. 'mooi ingericht' dacht hij en liep de kamer in terwijl hij zijn Burton rugzak hoger op zijn rug. Hij keek rond in de kamer en zag dat er al iemand op het ene bed had gelegen dus ging hij automatisch naar het andere en legde zijn spullen erop en besloot even op het bed te gaan liggen.
David
Onderwerp: Re: De kamer van David en Scott. zo okt 31, 2010 10:46 pm
Toen hij zijn kamer was binnen gestapt zag hij dat zijn kamer genoot was geariveerd. Hij lag op zijn bed wat muziek te luisteren, hij ging ook maar naar zijn bed en ging liggen.
Laatst aangepast door David op ma nov 01, 2010 8:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
David
Onderwerp: Re: De kamer van David en Scott. zo okt 31, 2010 10:46 pm
David besloot even te gaan lezen, iets wat hij soms deed als hij niets beters te doen had. Zou hij een gesprek beginnen met Scott?
Laatst aangepast door David op ma nov 01, 2010 8:16 pm; in totaal 2 keer bewerkt
David
Onderwerp: Re: De kamer van David en Scott. ma nov 01, 2010 6:09 pm
Ja besloot hij na een tijdje. Hij legde zijn boek neer en keek naar Scott. 'Wij kennen elkaar nog niet, ik ben David' hij wachtte tot de jongen reageerde en ook iets zou gaan zeggen.
Laatst aangepast door David op ma nov 01, 2010 8:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Scott
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 25-10-10
Onderwerp: Re: De kamer van David en Scott. ma nov 01, 2010 8:08 pm
Scott zat rechtop met mijn ipod te prullen en schrok opeens toen een stem iets zei. "wij kennen elkaar nog niet ik ben david" zei een jongens stem terwijl Scott 'The Final Episode' van 'Asking Alexandria' op pauze zetten. "Klopt, wij kennen elkaar nog niet! Ik ben Scott"zei hij en nam David's hand aan en schudde die.