Catching & Falling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Catching & Falling

Rolspel over tieners die helemaal niet zo "gewoon" zijn als ze lijken.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Afwezigheden

Ga naar beneden 
+3
Kirsty
Sarah
Elena
7 plaatsers
AuteurBericht
Elena
Admin
Elena

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 16-10-10

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 01, 2010 12:18 pm

Gelieve hier te melden als je bijvoorbeeld een weekendje weg gaat of in de vakantie op vakantie gaat. Vrijdag avonden of wat van dat tellen natuurlijk niet mee. Het kan handig zijn voor je mede-RPG'ers en zo ontstaan er hier geen tiental forums over.

Afwezig:
Elena op donderdag 4 november van zeker 13.00 uur

Ik ga zelf donderdag lasershooten en film kijken, die dag kan het zijn dat ik helemaal niet online kom. Ik heb vakantie en hou nogal van uitslapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://catchingandfalling.actieforum.com
Sarah
Admin
Sarah

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 22-10-10

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 01, 2010 12:24 pm

Ik heb geen datums dat ik er helemaal niet ben, maar ik heb lang niet altijd beschikking over de computer dus het kan zomaar dat ik er een hele middag en avond niet ben. 's Ochtends ben ik er meestal wel, de komende week in elk geval. Ik heb wel school, maar ga alleen in de middagen. Lang verhaal, komt erop neer dat ik het naar school gaan langzaam weer opbouw.
Kirsty

Kirsty

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 24-10-10

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 01, 2010 4:41 pm

Ik kan nu ook niet al zeggen dat ik er bepaalde dagen niet ben.
Woensdag en maandag zijn voor mij wel hele drukke dagen,
dus misschien dat je mij dan een dagje niet ziet,
maar meestal maak ik wel eventjes tijd xD
Maandag en donderdag ochtend ben ik er ook (eerste 2 uur vrij)

@Sarah: Pfeifer gehad ofzo?

Chase

Chase

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 27-10-10

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 01, 2010 6:03 pm

Elena schreef:
Gelieve hier te melden als je bijvoorbeeld een weekendje weg gaat of in de vakantie op vakantie gaat. Vrijdag avonden of wat van dat tellen natuurlijk niet mee. Het kan handig zijn voor je mede-RPG'ers en zo ontstaan er hier geen tiental forums over.

Afwezig:
Elena op donderdag 4 november van zeker 13.00 uur.
Woensdag en Maandag zijn drukke dagen voor Kirsty.

Ik ga zelf donderdag lasershooten en film kijken, die dag kan het zijn dat ik helemaal niet online kom. Ik heb vakantie en hou nogal van uitslapen.
Chase

Chase

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 01, 2010 6:04 pm

Kirsty schreef:
Ik kan nu ook niet al zeggen dat ik er bepaalde dagen niet ben.
Woensdag en maandag zijn voor mij wel hele drukke dagen,
dus misschien dat je mij dan een dagje niet ziet,
maar meestal maak ik wel eventjes tijd xD
Maandag en donderdag ochtend ben ik er ook (eerste 2 uur vrij)

@Sarah: Pfeifer gehad ofzo?

Zijn Woensdag en Maandag altijd drukke dagen of gewoon deze week?
Kirsty

Kirsty

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 01, 2010 6:23 pm

Altijd.

Maandag wel al minder, maar toch nog wel druk. Ben drie of twee uur uit en moet training geven en dinsdag heb ik altijd veel huiswerk.

Woensdag moet ik trainen en dansen en soms ook nog training geven en zit ik tot 4 -.-" Lekker druk dus xD
Chase

Chase

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 01, 2010 6:25 pm

Okay! Mijn huiswerk-dag is meestal woensdag op donderdag.
Sarah
Admin
Sarah

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 01, 2010 6:34 pm

@Kirsty: Nee, geen ziekte ofzo. Ik heb het er liever niet over, als je het niet erg vindt. Het gaat erom dat ik het nu weer probeer ^^
Kirsty

Kirsty

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 01, 2010 6:40 pm

Nee tuurlijk,
moet je maar lekker voor je zelf houden dan ;P

Sarah
Admin
Sarah

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptywo nov 03, 2010 3:08 pm

Uhuh ^^
En ik ben nu dus wel ziek, maar dat is gewoon een griepje denk ik. Ik zal proberen het hier een beetje bij te houden, maar weet waarom ik er anders niet zoveel ben ya?
Kirsty

Kirsty

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptywo nov 03, 2010 6:49 pm

Beeeeeeeeeterschap =)
Nikki

Nikki

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 25-10-10

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptywo nov 03, 2010 6:52 pm

Daaaaaaaaankje ;D
Lynn

Lynn

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 25-10-10

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyvr nov 05, 2010 1:47 pm

Ik reageer misschien de laatste tijd niet zoveel. Maar ik heb het best wel druk en zit met allemaal dingen dus sorry daarvoor!
Dyvon

Dyvon

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 30-10-10
Leeftijd : 31

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 08, 2010 12:32 pm

Ik reageer misschien de laatste tijd niet zoveel. Maar ik heb het best wel druk en zit met allemaal dingen dus sorry daarvoor!
En soms kan ik wel op school online komen, maar dan moet ik goed uitkijken voor de leerkrachten, etc. Want die checken natuurlijk elke tijd van wat ik aan het doen ben - en of ik wel aan mijn huiswerk aan 't werken ben. Pff, natuurlijk doe ik dat. Hoe beledigend.. -sarcasm-
Maar goed, ik kan dus wel online zijn - maar dan kan ik niks terugschrijven, want dan is het meestal stiekem dat ik 't doe. Of ik kan wel terugschrijven, maar dan doe ik 't snel & dan is het afgeraft. En dat ziet er niet echt uit. (':
Chase

Chase

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptydo nov 11, 2010 5:21 pm

Ik heb het ook nogal druk de laatste tijd en het ziet er naar uit dat het helemaal niet gaat beteren.
Kirsty

Kirsty

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Emptyma nov 15, 2010 10:07 am

Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry,

maar ik ging een weekend niet computeren,
en toen ik erachterkwam dat ik hier niets had gezegd,
was het weekend al begonnen,
dus toen kon dat niet meer -.-"

Maar nu ben ik er weer gewoon,
heb nu even geen tijd om te antwoorden met de rpg,
maar dat doe ik vanmiddag (of morgen)
Gesponsorde inhoud

Afwezigheden     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheden    Afwezigheden     Empty