Chase koos uiteindelijk de volgende deur, die uitkwam in de bibliotheek. Het begon hier steeds leuker te worden. Hoe groot moest een huis wel niet zijn als er een bibliotheek te vinden was. Er stonden vier grote rekken vol boeken. Er was vast vanalles te vinden. Meteen ging ze op onderzoek uit en zocht tussen boeken, pakte er af en toe eentje uit, maar las ze niet echt door. Uiteindelijk kwam ze uit bij Chase die bij het laatste rek was blijven staan. Hij keek naar namen die in de kast waren geschreven. Er moesten aardig wat stelletjes zijn geweest in dit huis. En Chase vond het duidelijk leuk, want er verscheen een glimlach op zijn gezicht. "Grappig?" vroeg ze, maar ze wachtte niet op antwoord en begon al weer verder te praten. "Ik heb het hier wel gezien. Echt heel erg gaaf, maar zullen we weer verder gaan?" en weer wachtte ze niet op antwoord. "Op zoek naar een keuken zeg ik, want ik heb trek gekregen van dit onderzoeken." Ze glimlachte even naar hem en draaide zich toen om, vastbesloten een keuken te gaan vinden.